Trumpo pogulio galia

Ar tau pasitaiko taip, kad nori tiesiog nulūžti? Aš jau ne vieną mėnesį esu pastebėjus, kad būna dienų (beje vis daugiau ir daugiau), kai labai smarkiai užsimanau miego dienos metu. Čia ta stadija, kai merkiasi akys. Ilgą laiką šitos būsenos labai nemėgau, užgerdavau ją kava, arba ieškodavau dar daugiau veiklos, kad nenulūžt. Kaip gi taip – imsiu ir miegosiu. Juk galima tiek daug nuveikti per tą laiką…

Oi kaip aš klydau, ir tai supratau tada, kai pradėjau praktikuoti trumpą pogulį. Trumpas pogulis (ang. power nap) yra maždaug 15-30 min. negilus miegas tam, kad pailsėtų smegenys ir kūnas.

Esu dar paauglystėje girdėjus, kad labai efektyvu yra atsisėdus bandyti snausti, ir kai jau staigiai nusvyra galva tiesiog imti, ir nebemiegoti. Dar kažkas pasakojo tokią techniką su raktais arba degtukų dežute rankose – snaudi tol, kol raktai /degtukų dėžutė subarška. Reiškias eini į kitą miego fazę ir jau reikėtų nubusti.

O aš pradėjau taikyti kiek kitokią praktiką. Tiesiog nusistatau žadintuvą 15-ai arba 20-čiai minučių, ir kai jis suskamba, aš keliuosi. Pirmais kartais tik gulėdavau užsimerkus, vėliau snausdavau, o dabar aš išmokau užmigti ir net susapnuoti, ir kas fainiausia, kad atsikėlus jaučiuos PASAKIŠKAI pailsėjusi.

Kuo man patinka trumpas pogulis:

  • atgaunu jėgas ir žvitrumą
  • nejaučiu „pagirių“, kurios jaučiasi kai pamiegi ilgiau (na žinot tą jausmą, kai atsikeli po ilgesnio pietų miego.. kaip apdujęs)
  • neprarandu daug laiko dienoje
  • net radau, kad moksliškai įrodyta, kad trumpas pogulis (apie 20min) sustiprina neuronus ir taip mūsų smegenys dirba greičiau ir efektyviau.

Trumpą pogulį esu išbandžius automobilyje (ne vairuojant :)), namie, bet skaičiau žmonės tai daro ir darbe, parkuose.

Pasidalink ir tu, ar bandai trumpą pogulį, o jei ne, tai kokiomis priemonėmis atgauni jėgas, kai akys tiesiog merkiasi, nors dar tik 13val. dienos…

 

sleepingbeauty-slider-1

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *