Kaip mintimis pakeisti savo gyvenimą

Mūsų mintys, jausmai, ir emocijos yra tas tikras magnetas, pritraukiantis tam tikras aplinkybes į mūsų gyvenimus. Ar tos aplinkybės neigiamos, ar teigiamos – tai tiesiogiai priklauso ką mes galvojame.

Dominuojančios mintys sutelkia energiją į tai, ir to pasekoje mes pastebime daugiau neigiamumo ar teigiamumo. Tai nėra tik praktinė magija, o tyrimais įrodytas mokslinis aspektas – nuo mūsų emocijų ir minčių mūsų smegenys dirba kitaip ir imasi visai kitokių veiksmų.

Tad jei mes koncentruojamės ties gausa, ties tuo ką turime, ką dar galime atrasti, kas gražaus ir malonaus vyksta aplink – mūsų smegenys tik didins neuronų sąsajas su teigiama aplinka bei pritrauks daugiau gausos, laimės, teigiamų išvadų ir rezultatų.

Lygiai tas pats vyskta ir su neigiamomis mintimis. Jei nuolat mąstome apie tai, ko neturime, ko mums trūksta, kokių problemų turime – būtent to daugiau gyvenime ir bus.

Mes tampame tuo, apie ką dažniausiai galvojame

Pavyzdžių ieškoti toli labai nereikia. Tikrai yra buvę tokių dienų, kai viskas nesiseka? „Išlipau ne ta koja iš lovos“  tariame sau. Ir tada netyčia užsiliejame šaltu dušu (poto seka tirada keiksmų ir saviplakos), netyčia išpilame kavą, o dar tas kamštis pakeliui į darbą (mano gyvenimas yra visiškas fiasko, ir kodėl man taip nesiseka!!!)….Visos šitos negatyvios mintys sukelia labai neigiamas emocijas ir gal net nepakankamumo jausmą visai dienai. Ir mums nesiseka ir toliau.  Bet kaip gi tai pakeisti?

Reikia pakeisti patį paveikslo rėmelį. Žinai, būna žiūrite su drauge į tą pačią suknelę. Viena mato raudonus taškiukus, o kita – kokia negraži medžiaga. Pamokų galima ieškoti ir rasti visur. Svarbiausia yra kiekvienoje situacijoje pagauti save neigiamoje mintyje ir pakeisti ja neutralia arba teigiama.

Pagavai, kad vėl burbi ir koncentruojies į tai, kas blogai?

Pasijuok iš savęs – „Aš ir vėl tai darau“ 🙂

Paklausk savęs – „O kas gražaus ir gero šitoje situacijoje“

Padėkok sau – „O už ką galėčiau būti dėkinga šioje situacijoje“

Būk čia ir dabar – staigiai nukreipk mintis į kokį nors esantį objektą, daiktą, ir mintyse jį apibūdink kaip galima smulkiau, užuosk, pajausk, paliesk. Buvimas čia ir dabar labai puikiai atitraukia nuo neigiamų emocijų.

Mintys tai taip pat yra įprotis

Nori tikėti, nori ne, mes taip pat turime nusistovėjusius mąstymo šablonus, ir norint keisti gyvenimą, reikia keisti ir mąstymą. Ar tu koncetruojies dažniau į tai, kas yra negerai, ar visgi į tai, kas yra puiku?

Jei negali prisiimti atsakomybės už tai, kas vyksta tavo gyvenime, tai tikrai gali prisiimti atsakomybę už tai, kaip reaguoji į viską. „Bet aš kitaip negalėjau, o tik šaukti ir keiksnoti“ – nėra tinkamas atsakymas. Tu, ir tik tu viena galėjai rinktis, kaip sureaguoti.

Pozityvus mąstymas tikrai pats iš savęs neišspręs visų tavo rūpesčių, bet tikrai nuties šviesesnį ir greitesnį kelią link tokio gyvenimo, kokio trokšti. 

Kviečiu pasidalinti komentaruose net ir mažytėmis patirtimis, kaip pokytis tavo mintyse tau pakeitė bent vieną dieną.

 

FB Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *