6 klausimai Facebook strategijai formuoti

Šeštadienį žaidėm su drauge koučingo žaidimą Points of You. Ištraukiau autentiškumo kortelę, ir lyg į temą, lyg ir ne, mūsų diskusijos pakrypo apie autentiškumo (ne)buvimą Facebook’e. Iš tiesų, tiek Jūsų veiklos paskyroje, tiek asmeninėje – kiek leidžiate sau būti savimi? Kuo yra daugiau gerbėjų/draugų, tuo dažniau turbūt gerai pasvarstote, ką parašyti – ne visiems gali patikti Jūsų pasisakymai, o daugeliui gali iš viso nerūpėti (ypač jei tai murmėjimas :))

Bet net gi jei ir nepavyksta būti autentiškai, strategija turi būti. Didžioji dauguma Jūsų turi Facebook puslapius. {Ir jei vis dar pardavinėjate paslaugas/prekes per savo asmeninę paskyrą, t.y. žmonės turi tapti Jūsų draugais, kad galėtų iš Jūsų pirkti, tučtuojau tai pakeiskite!.} Ir tas puslapis turėtų turėti ir strategiją, nes kaip ten bebūtų, Facebook’as yra marketingo priemonė. Pvz. mano www.bukikvepta.lt neturi jokių kitokių sklaidos priemonių, ir tik Facebook’o dėka Jūs sužinote apie naujus straipsnius, renginius; būtent Facebook’o dėka pats tinklapis turį skaitytojų srautą.

Taigi, 6 klausimai.

Iliustraciją sukūrė Kristina Nausėdė
Iliustraciją sukūrė Kristina Nausėdė

Tiesiog privalu atsakyti į šiuos klausimus, ir geriausiai būtų raštu. Be strategijos, kokia ji mažytė bebūtų, Jūs greičiausiai tiesog leidžiate laiką Facebook’e pusvelčiui!

Vietoj to, kad analizuočiau pačius klausimus, pateikiu pavyzdinius atsakymus, kurie lai būna Jums kaip gairės.


Moteris konsultuoja kitas moteris įvaizdžio ir stiliaus klausimais.

Kas yra tavo pirkėjas/klientas/skaitytojas?

Moterys tarp 30-45 metų amžiaus, turinčios stabilias pajamas, ir nebijančios investuoti į savo grožį.

Kokie yra tavo tikslai?

Dalintis savo patirtimi ir patarimais Facebook’e tam, kad suburčiau kuo daugiau skaitytojų ir tokiu būdu skleisti žinią apie mane ir mano teikiamas paslaugas. Tokiu būdu tikiuosi, kad atsiras moterų, kurios kreipsis į mane ir užsisakys mano konsultacijas.

Kur yra/renkasi tavo tikslinė auditorija?

Aš aktyviai dalyvauju grožio diskusijų grupėse, nes dažnai ten renkasi moterys, kurios nori ir įvaizdžio patarimų. Bendraudama naudoju savo verslo puslapį, kad moterys mane rastų lengviau ir greičiau.

Kada bendrausi su savo gerbėjomis?

Turiu tikslų planą. Pirmadienis ir trečiadienis publikuoju savo straipsniukus apie stilių ir įvaizdį (naujus arba parašytus anksčiau), antradieniais įkeliu stilingai apsirengusių moterų nuotraukas/mados tendencijas. Ketvirtadienį dažnai palieku be strategijos – jei šauna į galvą mintis, tai šauna 🙂 Kartas nuo karto primenu apie savo teikimas paslaugas.  O penktadieniais dažniausiai įkeliu tiesiog kokios nors informacijos, kuri gali moteris įkvėpti, nudžiuginti ar kitaip pralinksminti prieš artėjantį savaitgalį.

Kodėl jos turi pasirinkti būtent tave?

Nes aš jau 5 metus dirbu šioje srityje ir tai darau ne tik dėl pinigų – aš iš tikrųjų noriu matyti gražias, laimingas ir pasipuošusias moteris. Savo vidinę energiją bei užsidegimą skleidžiu per straipnius ir bendravimą su gerbėjomis Facebook’e.

Kaip bendrausi su publika?

Asmeniškai. T.y. visada įsivaizduoju tą moterį, kuriai rašau ar keliu nuotraukas, todė mano bendravimas Facebook’e yra natūralus, paslaugos nėra dirbtinai reklamuojamos!


Taigi ar Jūs turite Facebook’o strategiją? Jei taip, kokie yra Jūsų iššūkiai ją taikant?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *